| Ingenmans land. | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
Temari
Antall Innlegg : 24 Age : 32 Location : Sunagakure no Sato Registration date : 15.09.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 13.10.07 10:30 | |
| Etter mange timer, kom Temari hjem til leiligheten hvor Kankuro satt og fremdeles holdt på med dukken sin. "Går det greit?" spurte hun bare for å si noe, "ja da, jeg får det til.. Tror jeg iallefall." sa han innviklet i både det ene og det andre. | |
|
| |
Gaara
Antall Innlegg : 155 Age : 32 Registration date : 15.09.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 14.10.07 10:06 | |
| Gaara gikk mot byen han gadd ikke vente lengere så han tuslett rundt i byen istedet. | |
|
| |
Temari
Antall Innlegg : 24 Age : 32 Location : Sunagakure no Sato Registration date : 15.09.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 4:42 | |
| Temari gikk mot vinduet og stirret ut. "Hva tror du Gaara gjør nå?" spurte hun til Kankuro. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 4:59 | |
| Aner ikke jeg, svarte han, Gaara tok med seg et brød og gikk mot skogen igjen. | |
|
| |
Temari
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 5:07 | |
| "Du aner så lite Kankuro.." mumlet hun for seg selv. "Jeg går ut en tur og ser etter han." sa hu kort og hopet ut vinduet. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 5:11 | |
| Gaara satte seg på bakken og venter på at jenta skal bli fraktet til han så han delte brødet i noen skiver og begyner og spise. | |
|
| |
Temari
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 5:13 | |
| (Fraktet til ham?) Temari vandret rundt, hvor skulle hun lete? | |
|
| |
Michiko
Antall Innlegg : 13 Age : 33 Location : Kusagakure no Sato Registration date : 16.09.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 5:33 | |
| Det kom et lite kremt fra en busk like ved siden av Temari. "Jeg ville foreslå å gå litt nærmere skogen hvis du ser etter Gaara..." Busken sukket. "Hvorfor noen ville lete etter ham er jo en annen sak..." | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 5:43 | |
| Gaara laget en sand klone til og lete etter jenta. | |
|
| |
Michiko
Antall Innlegg : 13 Age : 33 Location : Kusagakure no Sato Registration date : 16.09.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 5:51 | |
| "Eller kanskje du ikke trenger å lete så lenge," sa busken og så på sandfiguren som kom gående mot Temari og busken. "JEg troooor det er på tide at jeg fjerner meg fra området," sa busken. Det hørtes en rasling også ble det helt stille. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 5:55 | |
| Noe av sanden av bakken ventet på at noen skulle gå i skogen så det kunne frakte det til Gaara, Gaaras sand person hørte rislingen i busken og følget nøye med. | |
|
| |
Temari
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 6:19 | |
| Temari ble litt forskrekket over busken som snakket til henne, men da det raslet forstod hun at det var den personen Gaara måtte ha lett etter. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 04.11.07 6:26 | |
| Gaara ble sur når sand klonen hans kom tilbake tomhendt. | |
|
| |
Suigetsu
Antall Innlegg : 134 Location : I Kios sokkeskuff.... Registration date : 09.12.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 11:30 | |
| Sigetsu hadde vert ute og vandret en lang tid. etter noen måneder kom han til vindens land, som også var del av den store ørkenen. "fy flatstekte bananer! og jeg som hater ørkener!" hadde han sagt høyt til seg selv, men begynte alikevel på den lange turen gjennom ørkenen, for å komme til Ildlandet som lå bortenfor. Etter noen dager med sol, sol og atter sol (og dessuten velig lite vann) fikk han øye på en enorm klippeformasjon. oppspillt satte han farten opp. når han kom nermere, så han at det var den enorme steinringen Sunagure var hogget inn i. 'endelig! sivilisasjooon!!!!' tenkte han så høyt kan klarte. 'en først, en tur i den grøne flekken utenfor porten!' og som tenkt så gjort, og han satte ev sted mot den lille skogensom av en eller annen helt useriøs måte klarte å klemse seg fast i sanden og samle op nokk vann til å overvele i ørkenens ekstreme tørke (ikke aner jeg hvordan dere klarte å presse en skog inn her, det får vere deres problem). når han kom inn under trærnes kjølige skygge, ble mangelen på intens solskinn så positivt overvedene at han rett og slett måtte legge seg ned i gresset å ta seg en høleblund. Men haddde han ikke før lukket øynene og slappet av, så kom det slutselig en gigantisk flodbøge med sang vellende over ham, og klemte ham under vekten av tusenvis av småkorn. "Hva i helsikkes sokkestuing..?" kvekket han fram, men lot seg føre av gårde med sanden for å se hvor det bar... | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 12:08 | |
| Gaara så at det kom noen, han smilte for seg selv. Så det er du som har gjemt deg for meg ja, sa han med et smil. (Går ann og ha en liten skog i ørknen sett det mange steder jeg xP) | |
|
| |
Suigetsu
Antall Innlegg : 134 Location : I Kios sokkeskuff.... Registration date : 09.12.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 12:15 | |
| (ja men i følge Narutos verden finnes det ingen skoger i ørkenen, til og med ikke oaser... men vi får bare si at det er det, dette tilfellet) "hei, klemmer ikke du litt for hardt nå?" spurte Sigestu sanden, som om han forventet av sen skulle løsne grepet bare med noen ord. selvsagt gjorde den ikke det. etter noen hundre meter, gjorde sanden en sving og en gutt i 15-årene kom til syne. han hadde rødbrunt hår, himmelblå øyne, en gigantisk peanøttformet krukke på ryggen og en ondt glis. 'å flott! ikke enda en freak å handle opp med!' tenkte Sigetsu oppgitt. gutten åpnet munnen for å si noe... | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 12:18 | |
| Skal vi svare? Sa Gaara utolmodigt og gikk nærmere Sigetsu og løsnet litt på sanden. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 12:28 | |
| (husk at Gaara ikkje kjenner Sigetsu, og ikke vet navnet hans ennå) "huh? sa du noe" spurte Sigetsu fortumlet. 'søren også! jeg må virkkelig skjerpe meg, og ikke bli så oppslukt i mine egne tanker at jeg ikke legger merke til omgivelsene mine!' tenkte han inni seg. et tegn i pannen på gutten fanget øyene hans. det stod Aikou(japansk for kjærlighet), og var tydeligvis et arr. 'snål fyr' tenkte han videre. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 12:31 | |
| Nå? Sa han, svar! Skrek an etterpå pottesur. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 12:33 | |
| "eeeeh.. hva var sørmålet nå igjen?" Æsj... denne fyren hadde ikke godt av så mye sol, syntes sSgetsu, som var like fortumlet. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 09.12.07 12:58 | |
| Er det du som har gjemt deg for meg? Sa Gaara igjen. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 10.12.07 5:45 | |
| "gjemme meg for deg? jeg? Nei. er det forbudt å ta en lur nå også?" sa Sigetsu og skiftet irritert tyngden fra den ene foten til den andre. Plutselig kom en enorm Chacrabølge utover fra gutten, og da mener jeg ENORM 'shitt! denne her er tydeligvis ikke til å spøke med' tenkte han og gjorde seg klar til å parere eventuelle angrep. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 10.12.07 9:42 | |
| Gaara gjorde noe med hendene og sanden løftet seg og stramte seg hard intill fienden. Sikker på det for vis jeg tar igjen hånden min nå så dør du! Sa Gaara. (Det er ikke lovligt og drepe andre så slapp av) | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 10.12.07 11:18 | |
| (neidda... sand er egentlig ubrukelig med en gang det blir vått... *referere til episode 219 ellerno sånt* så det bliter egentlig ikke på Sigetsu som spesialirerer seg på vann) Sigetsu gjorde et tappert forsøk på å komme leg løs fra grepet på sanden, til ingen nytte, så han ga rett og slett opp og sukket tungt. "aner du hvor mye jeg hater deg akkurat nå?" spurte han med tsnke på å skifte samtale emne. Noe han ikke skulle ha gjort | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 10.12.07 11:28 | |
| Ååååå! Skrek Gaara go kastet han inn i et tre så han forhåpentlig vis skulle spytte blod. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Ingenmans land. | |
| |
|
| |
| Ingenmans land. | |
|