| Ingenmans land. | |
|
|
|
Av | Innlegg |
---|
Suigetsu
Antall Innlegg : 134 Location : I Kios sokkeskuff.... Registration date : 09.12.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 17.12.07 1:49 | |
| (litt snålt at ikke Gaara synes det er rart at en menneskekropp oppløser seg til vann, når den blir gjennomboret av nåler?) så snart Gaara hadde snudd ryggen til, dematrealiserte Sigetsu seg tilbake til messeskeform rett bak Gaara, og før han klarte å reagere, fanget ham i en vannkuppel. (du vet den jutsuen der det er umulig å komme ut fra det uten utenfra hjelp... hvis ikke Temari kommer innom og redder deg nå, så har du tapt! x] ) | |
|
| |
Michiko
Antall Innlegg : 13 Age : 33 Location : Kusagakure no Sato Registration date : 16.09.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 20.12.07 16:00 | |
| En trillende latter hørtes plutselig i nærheten. "Nå sliter du Gaara," sa Michiko med et stort glis om munnen. "Interessant kamp dere har hatt, enda mer interssant kan det bli å se om noen gidder å redde Gaara." (ooc: spesialt tatt i betraktning av at Temari har vært veeeeeldig inaktiv på omtrent alle forumene hun er med i den siste tiden... xP) Michiko ble stående på god avstand fra de to guttene. For det om hun hadde valgt å vise seg var hun ikke dum, og siden hun ikke visste hva en savnet ninja fra Kirigakure kunne finne på å gjøre hvis han følte seg truet, var det best å holde en viss avstand... | |
|
| |
Suigetsu
Antall Innlegg : 134 Location : I Kios sokkeskuff.... Registration date : 09.12.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 21.12.07 6:06 | |
| (...som egentlig ikke er en savnet ninja, men som alle tror eg død siden han var Orrochimarus testmarsvin helt til Sasuke redda'n. Men han er fra kirigakure, ja) Sigetsu betraktet den nyankomne mistenksomt, men hun så ikke ut til å vere en trussel, så han vedte oppmerksomheten mot gaara som satt i vannkuppelen og nå holdt på gå tom for luft. "Sånn, gir du deg?" surte Sigetsu med et flir. | |
|
| |
Gaara
Antall Innlegg : 155 Age : 32 Registration date : 15.09.2007
| Tema: Re: Ingenmans land. 21.12.07 10:22 | |
| Gaara smilte, krukken sprakk og sanden og sanden utvide seg, nå hadde han fri bane til og gjøre alt med Sigetsu og komme seg ut (JEg har sett en kamp en person har klart og komme seg fri via og putte for mye av en ting inni eller råke et sps ponkt.) | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 23.12.07 8:34 | |
| (kansje, men du er allikevel hjelpeløs nå, siden du ikke kan bruke sanden din, siden den er helt VÅT, og du holder på å løpe ut med tid. Du kan jo ikke holde pusten for evig og alltid vettu! x] (forresten så har ikke jeg sett det.... merkelig!)) Sigetsu rykket litt til, men slapp ikke taket i chacraflommen. Vàr ar kuppelen kunne srekke, tilføyde han mer vann og utvidet den, sånn at litt enksta sand ikke tok serlig plass. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 23.12.07 8:39 | |
| Sanden trengte seg inn fra bakken. Gaara konstentrerte seg, htil slutt ble det ren sand i cuplen. (Jo faktist men det er en Episode langt forran.) | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 24.12.07 1:09 | |
| (.....aha? sånn ca. i hvilken da? jeg har sett HELE serien så langt den er komt, og så langt har vannfengslene blitt brukt tre ganger: i begynnelsen der Kakashi blir fanget, og trenger hjelp utenifra fra naruto, den andre er mye senere, jeg vet ikke helt når, når naruto, Hinata og Chouji er på oppdrag sammen, da fikk de også hjelp utenfra, og den tredje gangen er i Naruto Shippuden episode 14 der, Neji, Tenten og Lee blir fanget, og grunnen til at de kommer seg ut da er at Neju pulstrerer chacra gjennom hele vannet og finner et svakt punkt mens Kisame ikke følger med, noe Gaara ikke kan gjøre siden han verken har Bjakugan eller er en Hijuuga, og siden Sigetsu holdt øye med han hele tiden, forresten så må du ikke tro at Sigetsu ikke kan vinne over Gaara, for gaara tapte lett for Deidara, mens Deidara er den svakeste i Akatsuki, altså er Kisame MYE sterkere enn deidata, dermed enda sterkere enn Gaara, og Sigetsu like sterk som Kisame, og Voalla! Sigetsu har såmenn sterkere enn gaara! ^^...... men la gå for denne gang da.. x] ) Sigetsu skvatt bakover når vannkuppelen sprakk, og inntok forsvars possisjon. "shimatta!" bannet han og tok ut en kunai. hvordan kunne gaara ha klart det? | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 24.12.07 3:06 | |
| (Joa men egentlig kan ikke den bobla bli brukt på land! Bleeeee!)
Krokken til Gaara kom tilbake han hev et stort pust og smilte. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 25.12.07 11:32 | |
| (høhø, ikke? bare du har nokk vann, så går det, og Sigetsu bruker jo grunnvannet, så det går jo så fint så! ^^) "hm! jeg er imponert! ikke mange kan gjøre det der!" sa Sigetsu og klistret på seg et hånlig smil. Han trakk Katanaen sin, og gjorde seg klar til å parere all eventuell sand som kunne poppe op i fleisen på ham når som helst... | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 25.12.07 11:49 | |
| Gaara kastet en Kurunai rett mot Sigetsu og gikk under jorden og hoppet opp igjen bak Sigetsu og kjøt en stor sand stråle mot han. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 30.12.07 2:36 | |
| Kunaien traff mizubushinen og en diger vanndam splæsjet i bakken. Da Gaara spratt opp fra pakken og sendte en vannnstråle stod det ingen Sigetsu der ^^ "bra forsøk" sa den ekste Sigetsu som nå satt oppi et tre. "Men jeg gir meg!" erklærte han med et sukk og hoppet ned. "Jeg er nesten tom for chakra uansett" | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 30.12.07 3:37 | |
| Og da hadde du ofrett livet. Sa Gaara og gikk mot The sand Village. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 31.12.07 3:30 | |
| "jaja, plapre i vei du, skrythalsen!" sa Sigetsu og satte seg ned, med ryggen lent mot treet. 'fy søren, jeg HATER ørkener!' tenkte han nokk en gang før han gled inn i en årvåken døs. (det betyr altså at han sitter i en søvntrance, men legger alikevel merke til allt rundt seg... bare til informasjon om det var noen som ikke visste det...) Jenta som fortsatt befant seg mellom buskene, hadde han helt glemt. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 31.12.07 4:04 | |
| Gaara stoppet opp, det var jo på tide og velge kazhogage han fortsjatte og gå. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 2:54 | |
| (note: Kazekage.... undertegnet perfeksjonisten)...... ( men SØREN! er ikke Gaara Kaxekage ennå? O.o Da kan jo ikke Sigetsu vere her! hav blir ikke sluppet løs fra fisketanken( som jeg så pent kaller det) før etter at Gaara har blitt kidnappet av Akatsuki.... O.o.....) | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 3:53 | |
| (Joa men akkoratt nå tar vi ikke fra episodene nå vet..) | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:16 | |
| ( men alikevel.... hvis vi skal følge karakterenes historie og egenskapene, så må vi jo følge serien litt også! for eksemel kan vi ikke ha et rollespill som handler om chuunineksamenen og samtidig si at Sigetsu er med, Naruto kan Rasengan, Sasuke ha den tredje klatten i sharingan eller at Tsunade er hokage... vi er jo nøtt til å følge historien litt sånn vettu x] ) | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:18 | |
| (Joa sånn sett men samme det.) | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:24 | |
| ....... x] etter et par timer (ikke vet jeg hva som skjer på det møtethingyen i mens) av Sigetsu uthvilt og gikk ut av skogen på vei mot byen. 'Kan like godt bare bli her i natt, når jeg har kastet bort så mye tid på han derre sandmannen' tenkte han og tok seg mot et inn. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:29 | |
| Gaara hadde blitt valgt til Kazekage og han gikk mot midt i ørknen, han så Sigetsu se etter et inn og ignorerte han helt. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:38 | |
| på vei mot et Motell sigetsu hadde hørt var sånn noenlunde bra, så han gaarafyren gå forbi, men fikk ikke så mye som et blikk. Sigetsu bestemte seg for å ta igjen med samme mynt, og gikk videre mot motellet som om han ikke ANTE at det i det hele tatt var noen i nærheten. motellet var faktisk ganske bra, så Sigetsu bestemte seg for å leie et rom. 'og så ver det å få i seg litt mat' tenkte han og gikk og kjøpte seg litt Somen som han slurpet i seg. 'ganske god mat d har her, i forhold til den jeg fikk servert borte hos orrochimaru' tenkte han fornøyd. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:40 | |
| Gaara gikk mot motellet og så Sigetsu når han gikk inn, han gikk opp til andre etasje og satte seg i en stol like ved trappa. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:52 | |
| Sigetsu satte seg i en stol rett ver vinduet og hadde en klar følelse om at det var noen som så på ham. 'sikkert ingen ting' tenkte han da han tok opp en skriftrull og begynte å tegne perverse tegninger. | |
|
| |
Gaara
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 9:55 | |
| Gaara gikk ut fant en liten stein og gikk inn, han satte seg gjorde stenen til sand og lekte seg, han så hva Sigetsu tegnet så han masse sand på gulvet under han, han sente en diger sandstråle gjennom arkene til Sigetsu og lot sanden ligge der. | |
|
| |
Suigetsu
| Tema: Re: Ingenmans land. 01.01.08 10:02 | |
| (*latterkrempe* hva i allverden er de du ønsker på med det der? ) Sigetsu spratt opp med en gang sandstrålen lagde hull akkurat der... der det er hull... om du skjønner... Sigetsu smilte litt og foldet armene over brystet. "din lille pervert" sa han til Gaara som han gjettet på var angriperen. "kom ut, hvor enn du er!" ha han nå litt høyere | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: Ingenmans land. | |
| |
|
| |
| Ingenmans land. | |
|